Twitteri efekt

Kirjutas kadriko

Aigi viitas Twitteris artiklile, kus Meghan Keane kirjutab Twitteri mõjust filmide piletimüügitulule. Tõepoolest, Twitterist on nüüdseks saanud omaette nähtus sotsiaalvõrgustike maailmas ning see võib hakata mõjutama värskeimate linateoste edukust.


Vahetult esilinastuse järel (või selle ajal) saavad kinokülastajad Twitteri vahendusel teavitada miljoneid inimesi sellest, mida nad filmist arvavad. See võib üsna tugevalt mõjutada piletimüüki, eriti filmi linastumise avanädalatel. Loomulikult võib mõju olla nii positiivne kui negatiivne, kõik sõltub publikust ja nende maitsest.

Mõistagi ei ole selle kohta mingisugust tõestust, et Twitteril üldse oleks mingisugune mõju filmide populaarsusele. Seda väidet kinnitavaid fakte on artiklis üksjagu. Kuid ometi tasuks seda ühe faktorina silmas pidada kui mõne filmi puhul hakkavad avanädalal müüginumbrid järsult kukkuma.

Võimalus oma sõpradele vahetult pärast esilinastust uuest filmist rääkida on koguaeg olemas olnud, seega ei tohiks Twitteril mingisugust erilist mõju olla. Küll aga on Twitteriga võimalus teavitada palju laiemaid masse ning seda tunduvalt kiiremini kui näiteks helistades.

1 vastukaja:

  1. Anonymous said...

    mida ma otsin, aitah